fredag igen..

huhu dagarna går så fruktansvärt fort.  Jag börjar känna mig bättre i magen, men de får bli en chill fredag med sex and the city och bara massa mys med Piika :) Det värsta är att hon fäller nu så mina lakan börjar byta färg!?

En annan god överaskning jag fick i Onsdag var I BRINGING SEXY BACK!!!! Och där kom självaste fröken Anja in stormades på mitt rum och jag kom i chocktillstånd.. Jag satt o väntade på henne på skype. haha helt overkligt.. fortfarande i chock!? Jag blev iaf överlycklig att ha min anja hemma. Nu känner jag mig hel igen.

yes sir, nu måste ja gå o vila känner jag gaaaah ingen ork in my fucking body!

va rädda om er och ta vara på allt som ert livet har att ge :)

kisses / elin

Kommentarer
Postat av: anja

vilken överraskning vaaaa hihihi.

kunde inte blivit bättre ;)

så glad att vara hemma hos dig igen, har saknat dig sååååå*

love you

2009-02-21 @ 00:43:29
URL: http://nidorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0